Alla inlägg den 17 november 2008

Av Sofia - 17 november 2008 19:29

Okej, jag vet att man inte ska ta ut något i föskott, men nu jämarns ser det väldans finfint ut i norrlandsderbyt. Fläskfilén blev för övrigt dödligt god!

Av Sofia - 17 november 2008 17:24


Vilken skön morgon jag hade idag. Vaknade ordentligt först vid 10-snåret och även fast jag sovit på soffan kände jag mig sådär riktigt skönt utvilad. Började skolan sent så jag hade ett par timmar att döda. Jag spelade ett par matcher betapet och sen lite poker. Jag har tydligen en ordentlig spelsvacka, bara förlorade…men jag var lika glad för det! Till frukost lyssnade jag på Coldplay och drömde mig tillbaka till deras fantastiska septemberkonsert i Globen.


Nu är jag precis hemkommen från plugget. Medan övriga familjen åkte norröver igår, stannade yngsta lillasystern och hennes polare. De gör sin prao på ett bibliotek här i krokarna. Nu ska jag sätta igång med fläskfilén, tjejerna har fått välja. Lite ambitiöst för en måndagsmiddag, jag vet, men det är inte alltid man har sånt finbesök från Norrland.


he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards