Alla inlägg den 30 november 2008

Av Sofia - 30 november 2008 20:18


För att förkorta kön till tjejtoan har man på Underbara bar installerat två toaletter bredvid varandra. Något som uppskattades väldigt mycket av mig och Anna igår.


Av Sofia - 30 november 2008 16:52


Kontoutdraget från igår är jag inte sugen på att se, men jag kan säga att det var en av de bästa kvällarna på väldigt länge. Vi (jag, Anna och en massa av hennes lumparpolare) började på Sallys i gamla stan, en finfin restaurang med utsökt mat. Efter det följde en kort regnpromenad (kullersten och klackar är ingen bra kombination) mot Södra teatern. När vi kom fram väntade Klungan lydigt på oss. "Det är vi som är hemgiften" var en fantastisk föreställning och jag tror vi norrlänningar uppskattade den mest av alla. Djävulen från Burträsk kommer jag att skratta länge åt. Ett plus var att jag sprang på Joppe från Docenterna i foajén.


Efter föreställningen traskade vi vidare mot Underbara bar, där vi spenderade en helkväll. Mycket trevligt folk, mycket goda drinkar, en mycket lyckad kväll! Jag var dessutom duktigt smart och drack varannan vatten och åt mat innan vi rullade hemåt vid tresnåret. Bakfull idag? Nej då. Men jag har sovit alldeles för länge för att det ska vara socialt accepterat. Att vakna efter solen gått ner är inte okej!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards