Direktlänk till inlägg 8 december 2008

keep on dreamin

Av Sofia - 8 december 2008 10:45


Apropå gårdagens inlägg så drömde jag i fredags att jag och Jonas fick världens lilla superkrabat. När jag vaknade berättade jag om drömmen för honom.


Jonas: Alltså, du drömmer typ alltid om att vi får barn ju.... Jag drömmer mer om att vi *****.

Jag: Men det säger väl lite om hur vi funkar? Jag vill ha bebis, du vill göra bebis.


Vem vet? Vi kanske kompletterar varandra rätt bra, trots våra olikheter.


 
 
MesserSchmitt

MesserSchmitt

8 december 2008 11:14

Det där är väl ett klockrent exempel på bra komplettering. Sen är väl ändå halva nöjet med att skaffa barn just att tillverka dom så att säga. MR BesserWisser kan iofs svara på alla såna frågor då han är stolt familjefar.

http://www.sjuhundramiljoner.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Klara

8 december 2008 13:14

Verkligen! Haha gillar din blogg skarpt :)

 
MesserSchmitt

MesserSchmitt

8 december 2008 13:52

Jag skäms, men nu är vi igång igen! Roligt att du gillar vår blogg så mycket att du blir sne för att vi inte har varit aktiva.

http://www.sjuhundramiljoner.bloggagratis.se

 
Fannie

Fannie

8 december 2008 21:19

Du vill inte ha bäbis!

http://treenigheten.blogg.se

 
Blingbling

Blingbling

9 december 2008 21:28

Alldeles lysande. Ni vill båda göra barn. Öva på akten ni ;)

http://blingbling.webblogg.se

 
Ingen bild

Malin

10 december 2008 00:12

Hahaha...

 
Ingen bild

Jonas

13 december 2008 12:31

hah gud vad du skriver!

 
Sofia

Sofia

16 december 2008 00:43

Men det är ju sant ju. I min blogg censureras inget bort ;)

http://sofiasko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 oktober 2012 20:56

Jag har bestämt mig för att lägga ner det här. Det innebär ju inte någon dramatisk förändring i och för sig, men jag tänkte ändå göra er uppmärksamma på att jag gör slut med bloggen - här och nu. Mitt liv är fullt av uppdateringar i alla fall och här...

Av Sofia - 12 september 2012 21:19


Amsterdam var tamejtusan hundra gånger vackrare än jag föreställt mig. Egentligen har jag bloggat rätt mycket om det redan så jag ids inte riktigt dra hela storyn, men några tidigare opublicerade guldbilder och ett filmklipp kan jag bjucka på! För al...

Av Sofia - 26 augusti 2012 16:39

Crikus tre veckor har passerat och tiden springer förbi som en annan Bolt såhär mot höstkanten.   Sen sist har jag hunnit ta med mig en hel drös 60-talister från kontoret på Iggy Pop. Great success! Jag blev samma vecka varse om att en av 70-t...

Av Sofia - 6 augusti 2012 20:08

             Jag hade tänkt stanna hemma (läs: i norr) typ en och en halv vecka. Det blev en hel vecka till. Man fastnar lätt där. Och jag hade aldrig bytt ut lugnet, korsordslösingen på stugverandan, badtunnebaden, kantarellplockningen, hjo...

Av Sofia - 27 juli 2012 20:43

En  så kallad lucköppning (man kan lära sig många nya ord av Systembolagets tonårsparlör) och Popkryss på TC med min Partykärna och mysigaste Renlund senare. Kvällen slutade med en morgon och Whiskey soda, käk och Othello hemma hos Nils. Efter det ha...

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards