Alla inlägg den 10 december 2008

Av Sofia - 10 december 2008 22:59


Allt som behövdes för att få mitt urusla åskmolnshumör att skifta till något som kan liknas vid Mark Levengood-humör var:


  • Upptäckten av ett kryphål i uppsatsinstruktionerna (nej, jag behöver inte stressa ihjäl mig)
  • En komplimang från rumskompisen (jag har tydligen ögon hon drunknar i)
  • En mysig middag och en rejäl dos tjejsnack hemma hos Klara (Hanna kockade, det var gott)

Sqweeei.

Av Sofia - 10 december 2008 11:58


Nu har vi varit o solat på long beach på phi phi. Det är mycket lugnare här än Phuket. De e jävulst varmt idag. Skulle nog tippa på typ 30c. Ska ta en dusch o vila lite sen ut o äta. Älskar dig o saknar dig. Puss.


Här då? Jo, det är grått och förbannat stressigt och jag fick inte sova i natt. Jag överväger seriöst att starta någon form av sekt som inriktar sig på kollektiva pluggsjälvmord. Någon som är på?


I veckan ska vi skriva referatet, läsa två böcker och skriva en reflekterande uppsats om dessa två böcker. Deadine: Fredag. jag har inte fått böckerna jag beställde förra veckan, vilket innebär att jag inte ens har börjat läsa. Jag hoppas de kommer idag!


Det ska inte kännas såhär innan jul.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards