Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Sofia - 16 januari 2009 23:14


Jag kommer framför allt att sakna människorna på redaktionen och tempot. Det var inte utan att jag kände mig lite vemodig när jag skulle ta avsked. Shit vad roligt det har varit! Och jag har under praktiken växt säkert 7 cm på längden! Hitta hem-känslan infann sig som sagt och det känns verkligen som att jag valt rätt utbildning.


Västerbottens invånare har i veckan slagits av en riktig minusgraderchock. I dag fick jag därför göra en sista Dagens fråga som löd: Hur kallt är för kallt? Världens sötaste gubbe svarade: Bor man i Norrland får man tåla kylan, annars kan man flytta till Spanien!


Jag kan till viss del hålla med honom, men det betyder inte att det var roligt att i bilen tvingas sitta inkrupen i en dunsovsäck, 13 mil, till farmors 80-årskalas i Skellefteå... Desto trevligare var det dock på själva kalaset.


Nu ska jag krypa till kojs med älsklingen. God natt folks! 


min förstasida



he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards