Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

jag bju'

Av Sofia - 28 januari 2009 19:01


Jag gjorde det igen, fick en grå gubbe att le! Fast den här gubben var inte så grå.


Vi tar det från början! Efter förmiddagens seminarium, om Tredje riket, kände jag mig lite hurtig och tog mig till Huddingehallen. Jag simmade på som en tok och sedan tänkte jag sola.


Solariumet ligger i anslutning till omklädningsrummen. Jag klev in i hallen (till solbåsen) och där satt en gubbe och väntade på sin tur. Han var inte lika grå som gårdagens gubbe, just eftersom han var solariumist. Hur som helst så ser jag hur han börjar småle och titta aningen förvånat och lite menande på mig... och jag inser, sakta men säkert, att jag är spritt språngande naken.


Fasiken alltså. Jag hade ingen aning om att solariumet även låg i anslutning till herrarnas omklädningsrum. Och nog är det väl otroligt att jag skulle stå där så länge utan att inse att jag var helt näck?! Men, jag får väl säga det igen, jag bju'! 


(Äpplet faller inte långt ifrån trädet. Dagens händelse påminner skrämmande mycket om något min pappa gjorde en gång... Det får bli en annan blogg det!)

 
 
Tant Grön

Tant Grön

28 januari 2009 19:23

Jag har köpt en lampskärm på Myrorna som jag sprettat bort tyget på och sedan målat skelettet, men visst finns de att köpa (svindyrt!) har dock inte sett denna storleken utan bara taklampor. Men varför slösa pengar på något som är så pinsamt lätt att göra själv? :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emil

28 januari 2009 20:10

gött att läsa att du fortfarande BJU!! haha..

Jag är hemma och väntar på operation för ett trasigt nyckelben. En bra blogg som gör en glad är bra när man väntar.

kram på dig. Hälsningar emil från m3k.

 
Rosa

Rosa

28 januari 2009 21:39

Morsom blogg du har her...fikk meg en god latter. Ha en fin kveld : )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

28 januari 2009 23:15

Hahaahahaha, fan vad roligt ;)

http://storasysteryster.blogg.se

 
Malin

Malin

29 januari 2009 00:11

haha, ja men vissa gånger måste man ju få göra bort sig. Så länge man kan skratta åt sig själv så är ingen skada skedd ;)

http://malinmelanom.blogg.se

 
Ingen bild

Blingbling

29 januari 2009 22:02

Jag dör. Vet du hur kul detta var :D

 
spider

spider

2 februari 2009 11:41

haha ja ibland gör man ju det... flashar sig alltså =)

http://spiderchick.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 oktober 2012 20:56

Jag har bestämt mig för att lägga ner det här. Det innebär ju inte någon dramatisk förändring i och för sig, men jag tänkte ändå göra er uppmärksamma på att jag gör slut med bloggen - här och nu. Mitt liv är fullt av uppdateringar i alla fall och här...

Av Sofia - 12 september 2012 21:19


Amsterdam var tamejtusan hundra gånger vackrare än jag föreställt mig. Egentligen har jag bloggat rätt mycket om det redan så jag ids inte riktigt dra hela storyn, men några tidigare opublicerade guldbilder och ett filmklipp kan jag bjucka på! För al...

Av Sofia - 26 augusti 2012 16:39

Crikus tre veckor har passerat och tiden springer förbi som en annan Bolt såhär mot höstkanten.   Sen sist har jag hunnit ta med mig en hel drös 60-talister från kontoret på Iggy Pop. Great success! Jag blev samma vecka varse om att en av 70-t...

Av Sofia - 6 augusti 2012 20:08

             Jag hade tänkt stanna hemma (läs: i norr) typ en och en halv vecka. Det blev en hel vecka till. Man fastnar lätt där. Och jag hade aldrig bytt ut lugnet, korsordslösingen på stugverandan, badtunnebaden, kantarellplockningen, hjo...

Av Sofia - 27 juli 2012 20:43

En  så kallad lucköppning (man kan lära sig många nya ord av Systembolagets tonårsparlör) och Popkryss på TC med min Partykärna och mysigaste Renlund senare. Kvällen slutade med en morgon och Whiskey soda, käk och Othello hemma hos Nils. Efter det ha...

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards