Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 28 februari 2009 21:30


Jag tror förresten att min mamma driver med mig här, men jag är lite osäker. Familjen var hur som helst världssöt och jag hoppas de fick ett bra intryck av mig. På måndag får jag det slutgiltiga beskedet, håll tummarna!


Thorleifs hade för övrigt gått vidare om jag fått bestämma! Besvikelsen är obeskrivlig. 

Av Sofia - 28 februari 2009 14:19


Bortsett från ett par 1200 kronors-böter (visst är det väl fantastiskt att första gången man stöter på en kontrollant är gången man glömt SL-kortet hemma???) och någon borttappad garderobsbricka, var gårdagskvällen helt fantastisk!


Kvällens citat drog SL-vakten till Sofia #2 som åkte på ungdomskort:

"Men...du ser inte så rabatterad ut!?"


Nu blir det premiär för videobloggning här! Mycket nöje. 


Av Sofia - 27 februari 2009 18:21


Ungefär en gång per år får jag ett infall. Jag vill bli rödnett. Förra året stod jag emot, inte i år. 

FÖRE                       UNDER                                EFTER

Av Sofia - 27 februari 2009 12:31


Snart kommer Sofia #2 hit. Jag längtar. Tentan gick hyfsat, jag var klar på lite drygt två timmar. Jag är glad. 


Umeå, mars 2008 Jag & Sofia #2 i Umeå, mars 2008

Av Sofia - 26 februari 2009 19:35


Spinning i går, body pump i dag och en massa jävla tentaplugg i veckan. Jag känner mig både fysiskt och psykiskt förstörd. Och om inte det vore nog, så lider jag av övertygelsen om att morgondagens tenta kommer att sluta i ett enda satans kuggerikalas. Jag känner mig mentalt totalknullad.


Hoppas det är bättre med er!

Av Sofia - 25 februari 2009 22:28


Googlar du That's what she said ploppar min blogg upp, topp 10! Det känns stort. Den här hittade jag i min systers blogg... Me likey!


Av Sofia - 25 februari 2009 17:36


När Norgren (som för övrigt är en av Nordmalings hockeysöner) blev utvisad i går gallskrek en något förbannad skellefteåsupporter Har du hasch i pipan domarn?!?!?!?.


Jag har varit på ganska många sporttillställningar i mina dagar, men aldrig hört någon använda det utrycket förut. Så klockrent! Jag och tjejerna skrattade väldigt gott åt det resten av kvällen.  

Av Sofia - 25 februari 2009 09:41


I går ställde jag den otroligt dumma frågan Äter du blodpudding? till en vegetarian. Fast sen kom jag/vi fram till att den kanske inte var så dum. För tänk!


En gris kan man ju tappa på blod utan att den behöver lida. Man behöver ju liksom inte ta så mycket. Och tar man inte så mycket blod, då överlever grisen och producerar mer blod. Detta gör att man kan tappa den på blod flera gånger. Och sen kan grisen få en sån där snygg blodgivaretröja och så blir alla nöjda och glada! Mer blodpudding åt folket!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards