Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sofia - 24 februari 2009 22:52


Nu är VI klara för slutspel! Såg matchen på hovet ikväll. Mycket underhållande måste jag säga och detta våra värdelösa platser (såg halva isen) till trots! 2-2 blidde det, men jag gråter inte ändå. 


Jag var där med Klara, Huddinge-Hanna och Skellefteå-Hanna. Innan matchen käkade vi varsin hälsotallrik i Globens galleria. Vi började prata om sist vi såg hockey tillsammans.

 

Hanna (den förstnämnde): Den här gången ska jag faktiskt försöka se lite av matchen också!

Klara: Du får göra vad du vill, så länge du är tyst!


En lite kul detalj var att jag träffade både min farbror och en av mina största idoler, Pär Wiksten, på arenan! Nu, åter till tentaplugget!


gammal bild

Av Sofia - 24 februari 2009 15:41


Jag fick jobbet jag sökte förra veckan, inte det dåliga, utan det bra! Kunde inte vara lyckligare. Jag kan inte skriva allt för mycket om ärendet här, eftersom jag går under tystnadsplikt, men jag kan säga så mycket som att det handlar om ett assistentjobb till en liten flicka på 2 år. 


Vivida assistans verkar vara ett seriöst företag och jobbet innebär bra lön och arbetstider som passar mig utmärkt! Hoppas jag klickar med familjen bara, men det borde inte vara några problem. Jag burkar klicka. Sqweeeiiii!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards