Alla inlägg den 6 april 2009

Av Sofia - 6 april 2009 22:42


Ikväll hänkade jag med min kusin på tv-inspelning. Snacka om nyheter vort det och programmet gästades av Lars Ohly och Thomas Ravelli. Ni måste kolla när det sänds på onsdag kl. 21.45 i kanal 9 och se om mitt fula tryne skymtar till där. Roligt var det iallafall! 

Av Sofia - 6 april 2009 15:07


Ville bara göra er uppmärksamma på att det idag är exakt ett år sedan jag glassade runt i Baltimore. Det var tider det. Jag är så lycklig över att våren hittat hit till Stockholm! Tack vare den känns Amerikat inte riktigt lika långt borta. 

Av Sofia - 6 april 2009 14:15


Ja, man får verkligen passa sig för vad man skriver i en blogg. Igår knatade jag, efter en långprommis med rumskompisen, ner till lokalpuben här i Huddinge för att fira AIK-segern med grabbarna grus (viktigt att notera; jag är inte särskilt fotbollsintresserad, men tar varje chans jag får att bära min svartgula halsduk).


En av killarna har jag endast träffat någon gång tidigare och han kallade sig gång på gång på gång den späda killen. Till slut fattade jag att han läst mitt blogginlägg om förra gången vi träffades. Man får passa sig som sagt! Det går aldrig att räkna ut vilka som letar sig hit.


Jag lovade hur som helst att blogga om honom igen, så nu var det gjort! Och förresten, han inledde gårdagens diskussion med frasen Jaha....fortfarande pojkvän? Kort och gott. Rakt på sak. Glimten i ögat.


(Det bör tilläggas att han går under nicket Mini så helt ute och cyklade var jag ju knappast.)

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards