Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sofia - 9 april 2009 19:02


Som bekant har jag en liten extrafamilj här i Huddinge. Tog en java (som Hanna så fint brukar kalla kaffe) hemma hos dem idag när ett gäng påskkärringar kom förbi. Min bonuspappa hade köpt en gigantisk godispåse, men inte tänkte han dela med sig av det till de små barnen. Nej, inte då. Jag vill inte stötta sånt där. Det är ju tiggerier! 


För att inte verka för snål hade han dock garderat sig med en burk utgångna 50-öringar. Barn märker ingen större skillnad ändå... Nähä? Eller? Han är bra rolig!


Gårdagskvällen kändes näst intill magisk. Var längsedan jag hade så roligt! Ett riktigt gott gäng är vi. Det blev dock rätt blött och jag misstänker att jag fortfarande var smått berusad när jag äntrade gymmet imorse. När jag body pumpat klart slog nämligen baksmällan till, BIG TIME.


Eftersom vi nu har påsklov tänkte jag ägna de kommande dagarna åt en del lovliga aktiviteter. Sämpel; åka till Götet med familjen. Jag tar därför semester för första gången i blogghistorien, men håll till godo mina vänner, vi hörs igen på måndag! Tills dess vill jag önska er alla en riktigt glad påsk!  


Nordmaling (typ) 1994 Året var (typ) 1994 och jag, lillebror och lillasyster gladpåskade för fulla muggar i lilla Nordmaling. Anmärkningsvärt är att jag trots min ringa ålder hade vett nog att posera för att framhäva mormors pjucks på bästa vis, att lilleror ser ut att tänka ungefär Varför just jag? och att lillasyster inte liknar något annat än en asiatisk surtant. 

Av Sofia - 9 april 2009 18:00



april 2008


Ville bara göra er uppmärksamma på att det idag är exakt ett år sedan jag glassade runt i San Francisco. Det var tider det!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards