Alla inlägg under juni 2009

Av Sofia - 13 juni 2009 22:34

Hej! Jag har inte haft tillgång till varken dator eller internet på ett jäkla tag. Ville bara plinga till och säga att jag lever. Jag jobbar och står i och trivs så himla bra med lillpojken också! Nu har hela stora familjen brakat in här och ja, det är lite crowded. Snart blir det kryssning till Åland, sedan blir det midsommarfirande i Fagersta och efter det P&L i Borlänge. Slutligen bär det av hem till Norrland för jobb. Ni hör nog inte mer från mig förrän då. Ha det finfint. Och som sagt; jag lever! Någon borde ju ha undrat?

Av Sofia - 4 juni 2009 20:22


Anna 21 år idag! 

Tårta är egentligen inte så gott, det känns bara så eftersom man

 endast äter det på en glädjens dag! - Sofia Lundqvist, Normaling


Dessa bevingade ord fick mina kära vänner att explodera i asgarv vid morgonens födelsedagsfrukost. De påstod att det lika gärna kunde ha sagts av en antik tant i tofflor på något ålderdomshem. Fnys! säger jag bara. Anyways. Anna fyller 21 år idag och det är värt att uppmärksamma! Ett riktigt supergrattis ska hon ha, lilltjejen! Den här är till dig:



Av Sofia - 2 juni 2009 09:59


Förlåt att jag är så sämst på att uppdatera bloggen, men det sitter i att det har varit så fint väder och att jag inte velat slösa bort solen på datatid...NOT! Nej, min dator är krajj och jag är utan internet, fin kombo va? Här får ni helgen i bilder i alla fall, sen tror jag att jag återkommer först när jag fått koll på prylarna igen.


 Lördag

Stockholms maraton 2009

Stockhoms maraton

(nej, jag sprang inte, är ju inte helt dum i huvudet!)


mysmiddag på ballis

Efter maraton och vintagemässa åt vi mysmiddag på ballis,

jag och dalmasen.


Söndag

Kusin-Johannas komfirmation

Hela dagen spenderades på den

här lilla damens konfirmation.


Hanna och Anna på ballis

Och kvällen erbjöd häng på ballis med sällskapsspel

i sällskap av Hanna, Anna, David och Mackan.


he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards