Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofia - 31 oktober 2009 16:52

Vi är nyvakna. Seriöst. Anna yppade just de magiska orden "jag ska aldrig mer dricka".

Såhär:

Förfest, Huddinge

Fest, Karlbergs slott

Utgång, Kellys

Efterfest, Huddinge

 




Av Sofia - 30 oktober 2009 16:34

  

Igår vankades det teatersport i Uppsala på Snärkes Nation. Vi, Söderspexet, åkte på fetdäng, men är lika glada ändå. Ölhävet efteråt var inte att leka med. Somliga missade  dessutom sista tåget till Stockholm och fick uppehålla sig i Uppsala under natten. Sammanfattningsvis kan jag säga att det blev en händelserik och angenäm afton på många vis.

Av Sofia - 28 oktober 2009 17:41

Arbetsrapport klar! Nu tar jag helg. Helst skulle jag vilja bli helklar på annat vis också, men drygförkylningen sätter stopp för intag av diverse alkoholhaltiga drycker. En moster är dessutom på väg hit, så ikväll blir det hemmamys.


  

Appropå förkylning. (Kunde inta låt bli att slänga upp bilden igen).

Av Sofia - 27 oktober 2009 22:32

Middag och hockey med Säckens dotter; världens finaste Klara. Kan det bli så mycket bättre? Jo, med en vinst förstås. Fy farao vad skönt det var när slutsignalen ljöd. Det såg lite shakiebakie ut ända in i det sista. I det hela tycker jag att Skellefteå shejpat upp sig sen sist jag såg dem i Södertälje, men stundtals såg det väldigt grötigt ut ändå. Kontenta: vi kan bli bättre.


Hört på matchen

Klacken: STÅ UPP OCH ÄLSKA AIK! STÅ UPP OCH ÄLSKA AIK!

(typ ingen reser sig, ofantligt seg publik)

Random: Jamen. Stå upp och gilla AIK då!.





Av Sofia - 26 oktober 2009 22:54


Jag gjorde just ett klassiskt misstag. Jag skrev www.hotmale.com , när jag skulle kolla min hotMAIL. Sist jag gjorde samma grej gick jag i mellanstadiet och upplevelsen var bra mycket mer skakande då. Men man undrar ju. Kanske är jag trött? Eller så har jag bara heta män på hjärnan. Mest troligt är det en kombination. Over and out.

Av Sofia - 26 oktober 2009 13:50


Det blidde verkligen en heldag igår. Först fotboll, sedan middag hos extrafamiljen och sist men inte minst spelning på Gula Villan i Handen. Black Guillemot lirade och jag måste säga att jag blev väldigt glatt överraskad. Morris, jag trodde ni var bra, men visste inte att ni var så där bra. Den enda kritiken jag kan framföra var att det var för kort. Jag ville ju höra mer. Nåväl, nu sitter jag och lyssnar. Det borde ni också göra. http://www.myspace.com/blackguillemot

Av Sofia - 25 oktober 2009 15:59


Att jag tog mig upp för att bjuda Janne på frukost (bakispizza) innan matchen är ett mirakel. Tacka gudarna för vintertid! AIK är nu ett steg närmare guldet. Det var riktigt kul att stå i den svartgula klacken (som snott alla våra ramsor, hehe) och gorma. Det kunde egentligen ha gått hur som helst, Hammarby fick chans på chans på chans i slutet av andra halvlek. Jag tror inte jag bara talar för mig själv när jag säger att man drog en lättnadens suck efter slutsignalen. Svinigt roligt, regn, mitt inte allt för stora fotbollsintresse och en alldeles självförvållad bakfylla (det var värt det) till trots.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards