Alla inlägg under november 2009

Av Sofia - 30 november 2009 21:30


Idag hölls det auditions till vårens uppsättning av Söderspexet. Jag fick total blackout. FML! Hoppas på en liten roll ändå, vill ju hänga på de omtalade repen.


Annars har jag mest ångest överallt och över allt. Omtenta på fredag. Har jag pluggat? Ingen vet. Vad jag vet är att om jag inte klarar den finns det risk att jag inte får gå kvar i min härliga klass nästa termin. Då vette tusan. Ett år i solen kanske?

Av Sofia - 30 november 2009 00:46

Ikväll beter jag mig som en 18-åring. Alla borde gå med i facebook-gruppen Asian MILFs. Den är awesome. http://www.facebook.com/search/?init=quick&q=Search#/group.php?gid=95872768921&ref=ts


  

Av Sofia - 29 november 2009 15:50

I kön till Medusa

Jag: Ska vara helt ärlig nu, jag har fyra 18-åringar med mig.

Är det lugnt om de kommer in?

Vakten: Fyra 18-åringar säger du? Då är ni sallad!


Efter hundögonen åkt fram, samt den norrländska charmen var det dock inga problem. Vi kom, vi såg, vi segrade. Systeryster och hennes vänner verkade stormtrivas i storpojkarnas sällskap. Se exempel på det här.


Av Sofia - 28 november 2009 14:38

Nej, huvva. Trevligt var det igår, men usch för Hallands fläder. Ikväll slår vi på stort och gör sangria istället. Lillsyrran kommer hit med tre kompisar. Vi har en del firande att ta igen. Hon har bland annat fyllt 18 och tagit körkort! Det förtjänar en helkväll känner jag.

Av Sofia - 27 november 2009 18:59

Jag sitter på tåget hem svettig som en gris efter ett tufft spinningpass när jag får beskedet. Den berömda kalsongmannen från mitt gamla kollektiv befinner sig i byn. Jag var inställd på en lugn hemmakväll, något som känns väldigt långt borta nu. Jag säger bara det; stackars levern.

Av Sofia - 26 november 2009 08:25

Igår var fasiken en bra dag. Allt började med föreläsning av Fredrik Reinfeldt, för att gå vidare till några timmars mycket givande och intressant skitsnack med Anna. Poff. Sen var det bara att åka hem och göra sig i ordning för den stundande teatersporten. Det blidde öl och efteråt en efterfest som ledde till både det ena och det andra.


Och. Min lillasyster tog körkort! Fan vad grym hon är!

Av Sofia - 24 november 2009 11:50

För exakt ett år sedan satt jag fast i Umeå på grund av ett inställt flyg. Snöstorm kallas det. Jag förbannade den då och tog ut mina aggressioner på SAS digitala supporttant Eva. Nu skulle jag inte kunna sakna snön mer. Snön, var är du nu? Jag vill ha vinter, riktig vinter.


fråga eva  

Av Sofia - 23 november 2009 22:55

Den där drogen vill jag pröva! Nä, skämt å sido. Men.

Sötaste ungen i alla fall. Tack Soffel för att du tipsade om det här klippet!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards