Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sofia - 16 november 2009 16:18


Lånedatorn går inte att använda längre. Jag tror min fars teori om att jag skulle vara magnetisk stämmer. Något som suger ytterligare är att vi inte har tillstånd att ladda hem program på skolans datorer, vilket gör det omöjligt för mig att redigera radioövningarna. Blä. Jag kräks. En ny dator är i alla fall inhandlad, med Windows 7 och allt. Jag längtar till på torsdag då min baby kommer. Yes.


Besökstider är det hemma hos oss på kolonivägen. Systra mi + kompis åkte hem i söndags och i samma veva kom ex-pojkvännens lillebror. Han ska ockupera soffan när han går en bartenderutbildning på Stureplan ett tag framöver. Lite stek.


Jag glömde ju för övrigt berätta om det roligaste på skräckfesten. Jag fick ragg! En liten pakistanier ägnade kvällen åt komplimangöverösning, han drog bland annat You're hair looks really beautiful tonight. Jag menar, snälla nån!? Hur desperat kan en karl bli... 

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards