Alla inlägg under januari 2010

Av Sofia - 31 januari 2010 16:45

Gårdagskvällen kan ha varit årets bästa kväll. Ja, jag tror banne mig det!


Först bjurrade jag på mat.

Sen hämtade Andreas diverse förnödenheter, som den gode granne han är!


Och förnödenheterna resulterade i bland annat det här:  

       


Av Sofia - 29 januari 2010 13:46

  

Veckan har verkligen gått i tjejernas tecken. Gårdagskvällen spenderades hemma hos min Hanna. Gomiddag, nattavin och fnitter om vartannat. Precis som det ska vara. Jag omges av så många förtjusande kvinnor och brudar att det är otroligt!

Av Sofia - 28 januari 2010 14:34

The Baseballs lirade, som bekant, på Göta Källare igår. Vi inledde kvällen med en riktig tjejförfest. Youtubeklipp varvades med indisk mat, cider, rockabillymusik och spermaluggar! Sedan trotsade vi snöstormen i våra klackar och begav oss mot vad som skulle visa sig bli en helt fantastisk spelning. Vilka grabbs! Dessa tyska hunkar! Lyssna här.

             

Mot slutet av kvällen hookade vi dessutom med hela halva The Ark. Vad säger ni? Ser det inte ut lite som att Jepson is feelin' me up?

  

Av Sofia - 27 januari 2010 17:38

Min favoritgranne, tillika vän, Therese, har i flera veckors tid tjatat oupphörligen om att få gästblogga hos mig. Hon har precis mutat mig med en deliciös tikka masala-middag. So, here it comes!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Ikväll är det The Baseballs på Göta Källare, så vad är väl bättre än att äta indisk mat och luta huvet bakåt och skratta. Sofias näsborrar är underbart söta och fladdrande mellan skrattattackerna. På fredag är det datenight för Sofia, hon har hittat en heting på nätet som verkar helt normal, charmig och dessutom snygg. Hon är ju nervös för det här, men han är nog nervös han å. Han har ju inte bröst eller Sofias kvinnliga utstrålning. Nu ska jag klämma mig i en klänning efter denna middag.

So, there it was.

O-V-E-R and out


/Tess

Av Sofia - 26 januari 2010 17:22

Tonton: Hej, jag såg att du hade ringt!

Jag: Men heeeej gubben! Skulle bara kolla hur det var med dig!

Tonton: Jaha, det är bra. Hejdå. -klick-


Pojkarna i min familj lider av en fasanfull oförmåga att telefonprata.

Av Sofia - 25 januari 2010 20:47

...kan det vara en granne i morgonrock som vill följa med till London.

  

Av Sofia - 25 januari 2010 18:40


Jag känner mig upplyst och kom att tänka på det här. Han är fin min bror.

  


Det slog mig precis att det strax är dags att börja trycka ut.

Hur kan tiden ha gått så fort?

  

Av Sofia - 25 januari 2010 00:21

I helgen har jag sovit sammanlagt 7 timmar. Det är inget skämt, ingen underdrift. Det är fantastiskt hur mycket en människokropp kan orka med ändå. Jag har jobbat två fulldagar, fullfirat Maria och spexat till det hos Anna. Jisses.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards