Alla inlägg under januari 2010

Av Sofia - 23 januari 2010 17:41


  

Mat, vin och vänner av högsta klass! Bra uppstyrt Anna. Fem av fem toasters.

Av Sofia - 22 januari 2010 18:05

Ja, ni ser. Jag är så trött att jag inte ens kan sätta en vettig rubrik till det här. Jag har fått en slags nattdistraktion. Den håller mig minst sagt vaken.


Idag har jag varit på barnmorskebesök no. 2 med kusin-Frida. Det är först nu det börjar gå upp för mig att det faktiskt växer ett barn i hennes mage, en liten flicka. Det är ogreppbart. Stort.


Resten av dagen spenderades med Spillarn. Vi ägnade oss åt sporadisk hetsshopping i innerstans finaste kvarter. Mer trevligt än effektivt.

Av Sofia - 21 januari 2010 13:29

Han gav mig mitt första riktiga hångel, i Liverpool 2002. Han gav mig min första riktiga fylla, i Umeå 2004. Igår loggade han in på msn för första gången på cirkus tre år. Äntligen har vi funnit vänskap även på facebook. Guide till London-trippen fixad! Idag pluggar han vid Oxfords Universitet. Och snygg har han blivit också.

Shit, vi har växt upp.

  

Av Sofia - 20 januari 2010 23:00

Jag kan inte förstå hur jag helt plötsligt kan bli full like a kastrull på tre ynka öl. Tur jag har Sofia 2 som mentor. Tydligen är min lever paj. Och likaså min ironidetektor.

Av Sofia - 20 januari 2010 00:06

  

Dagen:

Hemlagat med kusin-Frida (magen syns nu!).

Kvällen:

Födelsedagsfika för Maria kombinerat med

en rejäl dos tjejsnack och många skratt.

Nyss:

Avskedssnack med Mr X. Han erkände att han medvetet försökt knäcka mig under större delen av vårt förhållande. På något sätt var det jävligt befriande att höra honom säga det. Vi ska inte ha kontakt mer.

Nu kan jag gå vidare.

Av Sofia - 19 januari 2010 00:40

Jag ville egentligen ladda upp en snutt från helgen, men joytube bara bråkar. Får bju' på denna istället! (vid 1.44 börjar det hända grejer)

Tack Camilla!

Av Sofia - 18 januari 2010 00:55

I helgen impulsåkte jag till Sandra i Sandviken. Fredagskvällen blev lugn med film och några grabbs. På lördagen shoppade vi partyoutfits och lunchade med min färskaste tremänning Felicia. På kvällsmenyn stod vitlöksgratäng och oxfilé i ädelostsås som Tony och Johan vänligt lagat. Och fest. Massor av fest.


På krogen lyckades jag snärja en gitarrist och med det följde de obligatoriska dricka JD i logen- och rockig hotellefterfestsmomenten. Jag säger då det! Man blir mer hardcore så fort man är något sånär norr om Uppsala. Det verkar som att jag glömde mina spärrar i storschtan. Men ibland är det ganska skönt.


Tack finaste för ett härligt och välbehövligt helgsäventyr!




             


     

  

Av Sofia - 16 januari 2010 13:04

Den här annonsen hittade jag i Kupé på tåget igår. Jag trodde det var ett skämt. Känns lite sista utvägen, eller vad säger ni? Men jag ska inta vara den att döma. http://prisondate.se/


Nu befinner jag mig på annan ort. Har blivit servad frukost och lunch värdigt en prinsessa. Jag har också träffat nyaste släkttillskottet. Sandviken is the place to be.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards