Alla inlägg under januari 2010

Av Sofia - 15 januari 2010 18:41

Mr X har skaffat flickvän. Här går det undan. Tjejsnack coming up.

Sisters before misters! Hej då Stockholm!

Av Sofia - 15 januari 2010 14:37

Min kära kusin Daniel kom förbi runt ettsnåret. Det går verkligen inte att simma lugnt tillsammans med den mannen. Nu. Rätt. Slö.

Av Sofia - 14 januari 2010 16:01

Idag har jag handlat en nyckelhålsmärkt vara. En lättmjölk. Resten av kassarna står i hallen fulla med chirre, ostböjar, läsk, öl och vin. Känns helt rätt.


Jag fick tillbaka min omtenta idag och jag kan säga att det var närmre VG än U. Det ska banne mig firas! Ikväll blir det kanske någon snaps för myjje.

Av Sofia - 13 januari 2010 22:03

Idag är det tjugondag knut och julen har kastats ut. Min syrra lovade att posta Barres huvud (eftersom jag paxat det) till mig. Inte gjorde hon det inte. Istället får jag käka gamla torra pepparkaksmulor från julburken jag hivade ut tidigare. Medge att Barres skalle känns mer lockande...  

Av Sofia - 12 januari 2010 17:56

Ja. Det kanske är dags nu, att skaffa en ny kille. Han ska vara jättesnäll och trevlig och bra på alla sätt. Förhoppningsvis är han inte dömd för pedofili, men om han skulle vara det kan yngsta lillsyrran slå ihjäl honom med en yxa. Vilken tur jag har. Fatta!


Igår stundade den sprakande premiären av gästbloggeri här. NT tog sig an uppgiften och klarade den med bravur! Han glömde dock nämna att Micke kysste min hand, nynnande en Skellefteå AIK-ramsa och uppmanade NT att vara rädd om sin fru.


Idag har jag bott på soffan.

Av Sofia - 12 januari 2010 02:49

 Jag och Lunkan sprang på Micke på Donken nyss och det var mig en trevlig karslok. Han hävdade med bestämdhet att Petta Settman var med på noterna om ungdomsbordeller, men att han var "en pussy" som fegade ur i sista stund. Micke ändrade dock sig en stund senare och menade att Settman var "en råtta" och inte en pussy, ty det är ju en komplimang eftersom det syftar på kvinnans sköte. Skum jävel, men skön som få!

//Nils-Thomas

Av Sofia - 10 januari 2010 22:18

Bläddra igenom dina sms och räkna till det tionde, det  ska du skriva in under första frågan. Räkna tio till från det sms:et och skriv det under nästa fråga osv. (Tack Bea!)


- Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jadu/käft

 

- Vad säger du alltid till din bästa kompis?
De va en björn, ett lejon och en gris som samtalade. Björnen sa: ”om jag morrar skakar alla av rädsla!” Lejonet sa: ”om jag morrar flyr alla”. Då sa grisen: ”det är väl inget! Om jag nyser går hela världen och vaccinerar sig!” =)

 

- Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
I love you. I want you baby!

  

- Vilket sms blev du mest berörd av?
Ok. Ska vi ta en badmintonmatch nu….? På en gång? Slarva inte bort min ögonstens telefon.


- Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Om du får ett sms av någon okänd där det står att du skall köra upp ett järnrör i röven, gör INTE det! Det är ett lur-sms. Det gör skitont!


- Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Åh, jag vet inte vad jag ska säga, blir så avis… Du säger ja såklart, och sen så berättar du hur mycket din syster gillar det och så fixar du autograf och ett löfte om en krogrunda när jag blir 18! :P


- Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Din pojkvän är en lycklig jävel. /Kristofer


- Vad vill du höra mest av allt?
Vad får man om man blandar kärlek, vänskap och snygghet?


- Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
2 SEK till. Allt bra?


- Din mest romantiska replik?
Nej katthen, vad du göra så dum för? Nu är du dum katthen! En föghel hallåh du thar sonder fhögel. Ghådtdt nyt ör :) puss från oss :)


- Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Oh my God Oh my God Oh my God

Av Sofia - 10 januari 2010 02:22

Spelkväll stod på menyn ikväll. Detta fick jag och Anna charadera. 3 välförtjänta poäng gav det oss och därmed segern i Helt överrens - eller som katt och hund. Därefter teamade jag med Dennis i Alias. Det är ingen underdrift att säga att vi totalägde motståndet. Det viktigaste är ju trots allt att vinna.

 

     


  

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards