Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sofia - 7 mars 2010 19:15

Min födelsedag var helt fantastiskt trevlig. Förstå vilka underbara vänner jag har! Lite underligt kändes det förstås att inte ha tjocka släkten på plats, men det fanns gott om kärlek ändå. Och vilka fina presenter jag fick! Bland andra matnyttiga skojsigheter fick jag alarmklockan i videon (ja, jag vaknar som en lycklig kvinna varje morgon numera), en ukulele och albumet Sofia unclugged. Kvällen avslutades perfekt med en, av roomien lagad, utsökt middag, snoppdrinkar och TP.

     

Resten av helgen har spenderats åt spexande. Dansrep, bandrep och scenrep. Ja jävlar i mig vad vi varit duktiga! Igår fick vi vår belöning på den vårliga våffelfesten. Mumsfillibabba! För närvarande vill jag mena att life is good!

  

                    

          

Mördarsnigla - ytterligare ett nytt ord till snusklexikonet! Tack för det Lina!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards