Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sofia - 9 mars 2010 18:00

Jag vårdippar aldrig! Jag fattar inte. Jag är lika låg som Glocalnet. När jag är såhär, brukar jag vara expert på att dölja det. Nu har det gått så lågnt att folk frågar hur det är med mig. Jag är inte en solstråle ens utanpå.


Morris berättade att han kände att det inte fanns någon mening med att gå upp på mornarna när han försökte sluta snusa. Kan det vara det? Jag har nämligen varit snusfri i över två veckor nu (man tackar, man tackar!). Eller behöver jag bara andas kanske?


Min mor beordrade mig att stanna hemma och göra ingenting idag. Jag skippar tjejkvällen. Lika bra. Jag har sovit nästan tre timmar på soffan.


Nu vill jag ha vår inombords också! Och jag vill att Du ska lämna mig i fred.

Av Sofia - 9 mars 2010 00:02

Igårkväll fick jag finbesök i form av en av mina morbröders fruntimmer, samt en del av hans avkomma. Med sig hade de stora presentkassen från la famillia i Nordmaling. Jag fick bland annat en alldeles mammahemvirkad OS-mössa, gjord av all kärlek i världen (gissar jag)! I övrigt fick jag mest tvättgrejer, såsom schampo, balsam, bodyscrub, tvättmedel, torrtvål och tandkräm. I ärlighetens namn började jag under presentöppningen fundera lite på om storfamiljen uppfattar mig som skitig... Anyways, jag ♥ er. Tack!


  

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards