Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sofia - 18 mars 2010 21:23

I förrgår fick jag ett sms som löd: Metro, sid. 3! av Sofia 2. Hon är ganska smart.

Idag har jag slagit slag i saken. Kaffet avklarades på födelsedagsfikat hos Marie (grattis och tack!). Efter det begav jag mig till gymmet och körde ett pass Shape Pulse. Instruktörerna var å det närmaste militäriska. Det känns i kroppen nu kan jag meddela. Men det är nog sunt. Jag har svullat på mig en del snussubstitutkilon på slutet. På måndag ingår jag nollsockerpakten med Cammen och Fellan. Jojomensan, beach 2023!


Min yngsta lillebror har för övrigt skaffat en sportblogg. Han är den sötaste sötaste.

Och vi får inte glömma hockeyn! Fantastisk inledning på slutspelet! Bra joppat!

Av Sofia - 18 mars 2010 10:49

Sofia 2 gör mig fnittrig. Igår fläskade vi till filén och åkte sedan till Flempis för spexhäng. Hemma hos Cammen delade vi på en låda grön Xider, den där Sankte Patrick till ära. Mycket uppskattat.


I veckan har Sofia 2, av några vettiga norrlandskarlar, fått förklarat för sig hur det kommer sig att hon är singel och hur hon kan göra något åt situationen. För att underlätta jakten på den blivande maken finns det två konkreta tips. Goda råd äro som bekant dyra, därför har jag i min tur verkligen tagit grabbsens på allvar. Nu är det bara att vänta och se.


Steg 1: Outa på fejjan att du är singel. - CHECK! (Gilla det!)

Steg 2: Köp ett läppglans. - CHECK!


he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards