Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 31 maj 2010 09:49

En bloggkommentar i all sin enkelhet kan verkligen värma! Tack Tussen. Puss.


hon till vänster

Söndag 30 maj 22:53

Ibland kan det gå lång tid mellan gångerna man träffas och ibland finns det massa tid att spendera på varann. Jag måste säga att jag verkligen älskar att ha en att sakna så som jag saknar dig när vi inte hunnit setts lika mycket på sistone. Så även om det varit tomt och lite tystare än vanligt så känns det så fint att jag har en så fin vän att sakna, när hon inte är med mig och kanske soveer i bagis ett tag. Sov gott lilla sofiaflickan!
P.s jag vill kolla i din garderobpåse d.s


 

Av Sofia - 30 maj 2010 20:24

Jag har precis flyttat till Fridis i Bagis, jag har spenat mellan tänderna och en cerise Telia-keps på mig. Bara så ni vet. Jobbhelgen har förflutit fint. Idag flöt jag med Gurra i Huddingehallen, det var mysigt.


Garderobsresterna gick för övrigt åt fort. Det är fantastiskt hur snygga mina kläder är på andra! Nu finns det bara några få avdankade plagg kvar. Tja!

Av Sofia - 30 maj 2010 00:52

Han gjorde det igen - vår lilla melodifestivalsfantast! Här finns ett annat exempel på Hans otroliga kunnande inom området. What a geek.


Jag tippade Rumänien, Tyskland och Moldavien (i inbördes ordning tyvärr). Bästa bidraget var dock Belgiens, detta trots att låten var ett klockrent plagiat av Walking in Memphis. Men pinsammaste stölden stod ändå Danmark för. Every breath you take. Någon? Fy!

Av Sofia - 29 maj 2010 19:39

Jag nattugglade till hundra igår. Totalrensade garderoben och sorterade och hade mig. Det kanske inte ser så mycket ut för världen, men en såhär clean klädsamling har jag nog aldrig haft tidigare. Lite struktur i röran. Men det jag egentligen vill ha sagt är att det står en IKEA-kasse full med förkastade kläa här. Kom och kika tjejer. Gratis är som bekant gottgott. 



Av Sofia - 28 maj 2010 18:30

Igår åt jag och Frida kycklingsallad på hennes balkong, det satt fint. Idag har vi varit på (vad som kan vara) det sista barnmorskebesöket. På nationaldagen beräknas lilldamen ploppa ut. Det är inte utan att jag börjar känna mig lite nervös.


Mustasch lirar på Grönan om en liten stund. Jag sitter hemma. Jag är trött något så kopiöst! Sommarenergin rann ur mig lika fort som den kom, men jag gråter inte blod för det. En överdrift å de grövsta hade det varit att kalla dem mitt favoritband.

Av Sofia - 27 maj 2010 10:12

Såhär såg det ut i måndags på Cirkus. Jag var lite väl glad i zoomen tror jag, ber om Burträsk för det!

*

Av Sofia - 26 maj 2010 14:33

Dagarna går så fort. Igår gjorde vi ett tappert pluggförsök på Terapivägen. Det resulterade i kladdkakeätning och prat om pinsamma sexminnen. Jag fick sedan skaldjursmiddag hemlevererad av favvogrannen. Efter det gjorde jag en avstickare och träffade expojkvännen och Gertan på Söder. Det var ett kärt återseende. Idag pös de iväg till USA. Jag avundas dem inte, nej nej.


Av Sofia - 25 maj 2010 00:38

Ni ska veta att underskriven har varit på många konseter i sina dagar. Jag vågar nästan påstå att kvällens toppar listan. Jag känner mig tillfredsställd på alla plan. Flight Of The Conchords i våra hjärtan!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards