Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sofia - 7 maj 2010 23:03

Kvällen har jag ägnat åt häng på akuten och därefter åt jakt efter kvällsöppna apotek. Min vänstra kind ser ut som en pingisboll. Det var inte de där lömska visdomständerna som härjade och smärtade tidigare i veckan. Nä. Jag har lyckats få en spottkörtelssten. Wtf liksom?


Farbror doktor tyckte jag skulle avstå från alkohol, äta flytande föda och vila mycket de kommande tio dagarna. Det tyckte inte jag. Så himla typiskt. Jag har hela våren och fruktansvärt mycket sett fram emot att slå klackarna i taket och go riktigt bananas på Spexsittningen imorgon. Och det ska jag! Det finns inga dokumenterade effekter på att spriten skulle ge en förminskad effekt av medicinen (som jag efter många om och men lyckades få tag på). Tack FASS! Och tack mamma för att du tröstar mig när jag misströstar.

Fast lite glad blev jag när jag såg den fina färgen på kapslarna. Party party! Men ska det smaka ska det kosta. 700 kronor fattigare är jag.


Vill passa på att gratulera min älskade pappis som fyller hela 47 bast idag! Mentalkramen. Gårdagens föreställning var för övrigt helt fantastisk. Imorgon toppar vi det!


Av Sofia - 7 maj 2010 01:25

Vad skelle jag göra om jag vaknade upp i sängen med Micahel Jackson? Ja, jag skulle nog stornka av förundran över vad som gjorde att denna männsika låg i min säng...men sak samma...förundran är något som jag inte idag får ta del av så mycket men nu när jag sitter här med en av stjärnorna från årtes uppsättnng av Söderspextes så måste jag säga att ängeln som jag skanat i form av kreativitet äntligen har uppenbarat sig igen (IGEN) för mig!!! Jag älskar folk som vågar bjuda på lite helt omateriell kärlek och upplevsle...Stort tack till alla tuffa människor som vågar vara mer än 10 minuter av kul! ÄLSKA MER!!! NI KAN! ursäkta stavningen som jag läst men inte orkat korrigera...ni som bryr er kanske inte är som jag...älskar er ändå som Di leva...puss Mr, McCartney! truly 0910


/Paul

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards