Alla inlägg den 9 maj 2010

23

Av Sofia - 9 maj 2010 21:13

Sista föreställningen gick finfint. Dekorgruppen hade hällt whiskey i tårtgrädden, bandet bytte kön i pausen och trosor kastades in på scenen. Värre bus än så blidde det ej.


Den efterföljande sittningen var helt magisk. Anna H inledde middagen med ett litet tal om min kämparanda som hon tyckte alla skulle anamma. Jag fick mig en vikingahjälm i plast tack vare mitt trots mot läkarens ordination. Detta efterföljdes av massa fina sånger, tal och skratt. Sen dansade vi loss. Några badade badkar nakna, somliga somnade på Aroms toa, andra körde tequilarace, en del kastade upp och jag tog årets sittningsrekord. 23 stycken! Kärlek för fan, kärlek.


Idag har vi städat Svarta lådan. Jag och Annika slog oss ned på första parkett med varsin kaffe och tittade på när våra goa vänner rev dekoren. Vi kaskadgrät. Snacka om kaffetår. Det är över. Tomt känns det.


Vi har haft filmkväll hemma hos mig tills nu, tryckt pizza och klämt på varandra. Dennis sussar sött i min säng. Gräddans brudar har precist pyst hem. Kvar är Nisse, Daniel och Anna D. Vi krämar ur det sista av den allra sista spexhelgen i år. Nu är glada spexet slut, slut, slut. Men till nästa år igen, spexar vi loss igen. För det har vi lovat!


Min kamera är för övrigt spårlöst försvunnen. En chokladbrun en. Sett den? Så säg! Bildbevis på galejet kommer sen med andra ord. Håll till godo.

Av Sofia - 9 maj 2010 14:33


Love is a sensation,

caused by temptation,

to feel penetration.

A guy sticks his location,
into a girls destination,

to increase the population,

for the next generation.
Did you get the explanation,

or do you need a demonstration?


he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards