Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 6 maj 2010 10:57

Gårdagskvällens bästa bild!


Skönt med sovmorgon. Den som uppfann visdomständer kan fan inte ha varit så smart. Aj! Seminarium, föreställning och journalistfest står på menyn idag. Bara att hugga in!

Av Sofia - 5 maj 2010 23:40

Andra föreställningen avklarad. Idag hade jag publikstöd i form av nära och kära. Gött mos. Trots min inte nådigt påtagliga baksmälla och hesa röst gick det vägen. Vi partade loss så det stod härliga till efteråt. Ska skeda regiassistenten nu.

Tack gott folk! Wien aeger.

Av Sofia - 5 maj 2010 01:43

   Här ligger vi och glassar. Gräddan. En lyckas premiär, ett pömsigt gäng såhär efter akterna. Och Björn då. Man skulle ju kunna tro att alla genast vill hem till sitt, till sitt egna, riktiga liv och passa på att ta en paus från varandra, nu när man kan.


Näpp. Jag tror att den tryggheten man hittat i samvaron särskilt i och med de här sista dagarna lägger sig som ett mjukt duntäcke över oss och omsluter oss som ett litet pjamasparty som ingen vill gå hem ifrån.


Det finns inget arbete kvar, inget är jobbigt, härifrån bara nerförsbacke. Jag väntar på kuddkriget när fjädrarna flyger och vi kollapsar i lycklig utmattning och kramar lite mer än vanligt på varandra. Högen på lördag. "Birds do it. Bees do it. Let's do it..."


/D, Regissör'n


Av Sofia - 3 maj 2010 22:42

Om man får säga det själv. Genrepet gick smärtfritt. Fy farao vad skoj det här är! Alla är svinduktiga, taggade till tänderna och pirripirriga. Premiär imorgon!

KOM!

Av Sofia - 2 maj 2010 23:20

      

Ännu en rephelg har passerat och nu är det som klappat och klart för morgondagens genrep. Blodigt allvar och premiär väntar på tisdag. Klarrt och betarrt! Skönt.

Nu ska jag sova ikapp massor. Andas ut, vi laddar om, vi tar en paus!

Av Sofia - 1 maj 2010 22:05

Så här såg du och pappa ut på ditt livs första valborg i Uppsala. Det är du som hänger i bärselen :) Hoppas ni har lika kul nu och lika fint väder, men att du inte smäller av lika fort och kan gå själv och klara dig utan att bli buren!

- MMS från mor igår.


Nog hade vi lika kul och lika fint väder. Jag slapp bli buren. Kan ha råkat somna en sväng dock. Men vadå? Kör man 10-22 är det väl förståeligt att man kan behöva en liten powernap ute i det fria. Ändå.

                  

Vi har spexrepat hela dagen idag, av den anledningen vort det inga demonstationer för mig. Tyvärr. Men, jag har trots allt tänkt röda tankar och hann hänga ut ett par byxor innan jag släpade mig till Svarta lådan imorse.

 

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards