Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Sofia - 13 juni 2010 18:02

Fejsrejp hade man ju hört talas om, men spotrejp? Häromdagen upptäckte jag till min förfäran att jag hade en ny playlist på Spotify; Fias favoriter. Vem vare? Vem vare som fucking gjorde den?


Idag har jag och Frida tvättat, städat och gjort jordgubbspaj. Kusin-Daniel med flickvän, som bott i min lägenhet under helgen, kom förbi på blixtvisit och krubbade med oss. Det är alltid lika kul att se dem!


Kusinbebben stannar envist kvar i maggen, men det är liv i luckan kan jag lova! Hon har fått sikte på sidoutgången tror vi. Leta efter ljuset Cleo!

Av Sofia - 13 juni 2010 00:12

På den årliga School's out-festen annonserades det att jag kommer att vara Gud det kommande spexåret. För er dödliga, som inte vet vad det innebär, kan jag berätta att det är producent. Guds son, vilket alltså innebär min biatch, blir Annika - min alltid lika trevliga dansgudinnewinggirl. Dressed for success!

 

Gud och Guds son spexåret 10/11


Tyvärr kunde jag inte delta i kvällens partyheter eftersom jag har förlossningsjour men jag fick åtminstone hänga med på högtalartelefon när det outades. Nu får kusinen pluppa snart. Mysiga hemmakvällar är inte direkt mitt signum, men jag har iallafall fått en rejäl dos av Sex, chips & Rock'n'Roll ikväll.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards