Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 20 oktober 2010 20:42

Fannie borde belönas med någon sorts pris för sina vackra och genomtänkta citat från ikväll.


Apropå mens:

Assåååå, tänk om man bara kunde trycka upp

en dammsugare och trycka på "sug" istället för....ööööh....


Lite senare efter att hon dragit ett skämt:

Jag: Hahahaha, jag kissar nästan på mig!

Hon: Assååå, jag börjar seriöst fundera! Har du någon sorts potensproblem eller?

Av Sofia - 19 oktober 2010 16:35

 


Sandra slängde upp den här bilden på facebook igår. Jag blev minst sagt full i skratt när jag såg den. För er som inte minns.

F26

Av Sofia - 18 oktober 2010 20:46

Idag fyller Fridolf 26 år! Fick mumsa tårta med henne och Cleo igår ute i Bagis. Det blev en perfekt avslutning på min bakissöndag. Tackar så myche! Skickar världens största bamsekram till dig kusinvitamin! 


Jag och Frida i Skellefteå 2009

Av Sofia - 18 oktober 2010 10:34

  

Nu har bilderna från lördagen börjat rulla in på facebook. Erkänn att vi var fina! Jag finner det inte så underligt att vi fick många ragg faktiskt.

Av Sofia - 17 oktober 2010 17:31

 

               

   

"Ser ni ut sådär på riktigt eller är det er stil?" Den frågan fick jag och Fannie på pendeln in till city efter spexfesten igår. Kvällen var supermysig. Barnsliga låtval, lekar som fiskdamm, sätta svansen på åsnan och limbo och lite härliga utstyrslar barnkalastemat till ära! Vi gjorde efteråt succé på rockbaren Medusa i Gamla stan. Jag tror banne mig jag måste börja gå ut utklädd oftare. Tack allesammans för en lyckad afton!

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:03

Denna gick på repeat under gårdagens festligheter. Det vore underligt om inte flertalet av festdeltagarna hade den på hjärnan nu. Igår var väldans trevligt! Bra värdinnor, bra mat, bra mäniskor! Tack! Nu laddar vi om för kvällens Spexfest. Barnkalastema är det som gäller och jag och Fannie svidar om till clowner som värst. Tagga!

Av Sofia - 15 oktober 2010 18:21

Metodpraktikan har sina komiska inslag trots allt. Citat som "Inte bara Jönssonligan behöver en plan.", "Låt oss anta att de unga socialdemokraterna var medtagna efter gårdagens kräftskiva och inte orkade se på TV..." och "John Stuart Mill. Vi säger bara John Stuart Mill." är några exempel.


Jag och Marie kom idag fram till att puré är ett vidrigt ord. Sen kom jag på att det känns som att jag har puré i näsan - upp mot hjärnan. Ingefäracitronkanel-teet gav tyvärr inte så mycket. Nu är jag festfixad och klar. Det återstår att se om jag lyckas döda förkylningen med alkohol ikväll istället. 

Av Sofia - 14 oktober 2010 23:44

 

För ett år sedan, precis på dagen faktiskt, föll den första snön över Stockholm. Idag ser der ut så här i mina hemtrakter. Jag vill också ha!


Idag har jag och Marie tentapluggat, jag och Annika krubbat middag samt gudat oss och sen har jag kokat hemmagjort te med ingefära, citron och kanel. Jag har hinkat med målsättning att bränna ut förkylningen inför morgondagens festligheter. Jag hoppas det visar goda resultat och att jag vaknar upp frisk som en Vicks Blå imorgon.


Bilden är snodd härifrån.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards