Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 13 oktober 2010 16:40

Det känns som att mitt huvud skulle kunna sprängas. Bara explodera i tusen små bitar och lämna blodiga, slemmiga hjärnspår på mina vardagsrumsväggar. Idag har jag och Spillarn 1 skrivit vår uppsats-PM. Efter lunch försökte vi plugga till salstentan. Det gick sådär. Vi gav upp och jag släpade mig hem för att landa alldeles skakis på soffan. Jag mår fan inte 100. Blääääääää. Jag önskar att mamma eller pappa kunde vara här och stryka mig över håret. Eller att mormor var här och försåg mig med min favoritsoppa. Bli frisk nu Sofia, kom igen!

Av Sofia - 12 oktober 2010 22:41

När de här snyggingarna knackar på och frågar om man vill göra dem sällskap över ett glas chamange eller två kan man inte tacka nej. Inte ens om man legat på soffan hela dagen och gjort allt som står i ens makt för att bli ofebrig.


Therese och Andreas har idag skrivit på för en finfemrummare i  Tyresö och det skulle såklart firas. Mina luftiga haremsbyxor och mitt flottiga hår vägdes upp av en dyr chamange, deliciösa Gorby's och Tess akvariumbygge i min urringning. Jag känner mig som frisk igen. Tack och grattis!

Av Sofia - 11 oktober 2010 18:05

Jag blir aldrig sjuk. Och när jag väl blir det blir jag det verkligen på riktigt. Jag har knappt energi till att föra fingrarna över tangenterna och skrattar åt 2 1/2 men. Snacka om feberyra. Tyck synd om mig!

Av Sofia - 10 oktober 2010 23:45

 


Idag fyller min älskade lilla lillasyster Jullibullgull 19 år! Jag saknar henne massvis. Såhär såg vår sms-konversation ut idag:


   Jag:  Hahaha, jag gick precis förbi han som spelade Lill-Erik i Bert :)

    Hoppas du haft en bra födelsedag! Kram.

Syrran: HAHAHA! Hoppas du skrek "Lill-Erik! Lill-Erik,

            Lill-Erik!!" som Klimpen gör!

Av Sofia - 9 oktober 2010 20:21

Jag har blivit gla' av mycket i veckan. I torsdags blev jag till exempel lycklig över att jag bor i Stockholm. Mina nya hörapparater får jag nämligen hyra av landstinget här och allt jag behöver punga ut är 600 kronor sammanlagt! För läkarbesök, utprovning insatsgjutning och allt! Det är annat än de 16 000 jag räknat med. Kontot är lyckligt, jag likaså. Yeash! En kväll fick jag världens fnitterfylla, det var längesen och väldigt välbehövligt! Och idag fick min mors kompis leka datakurir och langa ner syrrans dator från Norrlandet. Nu har jag en burk med internet, en mage full av go'mat och ett städat hem (belöningssystemet har redan gett resultat). Det går bra nu!

Av Sofia - 6 oktober 2010 14:16


Nu ska det banne mig bli rent hus hemma hos mig och Fannie. Igår satt vi och pysslade ihop det här lilla belöningssystemet. Det borde ge resultat.  

Av Sofia - 4 oktober 2010 14:36


       

I lördags var det dags för Redline igen! Herregud vad vi rockade. Jag klarade mig hela vägen denna gång. Trevliga människor, trevliga ställen, trevligt med öl. Jag mår fortfarande inte som en prinsessa och har en bula i pannan, men det var det tamejtusan värt! Bilderna har jag ärligt snott från fröken Daghall och herr Jansson.


I torsdags lyckades jag för övrigt hälla ett glas vatten på min dator. Större delen av hemtentan gick att rädda men annars är skiten kaputt. Någon som har lust att skänka mig en ny?

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards