Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sofia - 10 februari 2011 22:13

Jag har haft en klassisk idolaudition-sång på hjärnan de senaste dagarna. Ni vet den där som går "Fittan sticker fram, fittan sticker fram - hård och hårig, hård och hårig." Alltså, det kanske kan tyckas som ett I-landsproblem men det blev aningen pinsamt när jag utan att tänka på det gick och sjöng den jättehögt på kåren idag. Smidigast i stan.


Annars då? Jotack! Jag fortsätter i allra högsta grad med mitt skolförsummande. Jag har inte börjat med varken hemtenta eller examensarbete. Jag har livet lite på standby kan man säga. Ska ta tag i det snart.

Av Sofia - 10 februari 2011 02:53

Är precis hemkommen från en mycket välbehövlig barrunda med B-rudarna. Det blidde först öl i stan, sen vid Odenplan och slutligen på S:t Eriksplan. Snajsigt värre. Jag och Camilla var ihärdigast och avlsutade kvällen på världens kitschigaste ställe; Peppar.

 

Mobilkameran tog ju för hemska bilder, denna är snodd härifrån.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards