Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sofia - 2 mars 2011 18:22

Nu är det hyftsat klart här! Skulle dock behöva ha hit någon händig med en slagborr för att få upp en stringhylla, stortavlan och kanske rent av ett par gardinstänger. Men annars så. Det är ingen tvekan om att det är jag som bor här! På mors begäran kommer det nu massvis med bilder.


 

      

       

   

   

Av Sofia - 2 mars 2011 00:55

När jag flyttuppackade som värst idag hittade jag en låda med gamla kort. Då kunde klåfingra inte hålla sig och det resulterade i en fotosplash på gardersdörrarna. Många skulle säkerligen kalla det smaklöst - jag säger hemtrevligt!

 

Igår när jag skulle lämna nycklarna till min forna, numera kliniskt rena, lägenhet fick jag lite ont i magen. Jag har så otroligt många finfina minnen från det cribbet, men å andra sidan var det nog inte lägenheten i sig som stod för det trevliga.


Det börjar bli lite ordning här nu. Jag har monterat IKEA-möbler hela halva dagen och börjat jobba upp mysfaktorn här inne. Det kommer att bli bra. Jag kommer att trivas. Sen igår har jag haft besök av sammanlagt sex olika personer som också bor i bygget. Fullt ös - medvetslös! Precis som jag vill ha 'et!


Jag vill återigen tacka mormor och Bosse för den ovärdeliga hjälpen i helgen. Igår när de droppade av mig på spexrepetitionen fällde jag en liten vemodens tår. Men vi ses ju snart igen.

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards