Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Sofia - 10 maj 2011 21:19

Såhär glada var vi, SöderSpexets G.U.Dar, på terminstartsmässan första skoldagen i höstas. Vi gjorde reklam för verksamheten vi just fått ansvar över.


Nu är det mindre än en vecka till premiär. Det brinner i knutarna och det skulle inte vara en överdrift att säga att vi drabbas av diverse slanganfall av panikvirrvarvsart titt som tätt.


Jag och Annika har setts mycket i år. Vi bor i samma hus, chefar över samma organisation och jobbar på samma arbetsplats - ändå tröttnar vi inte på varandra (eller jag blir åtminstone aldrig trött på henne....) . Hon håller min hand, peppar mig när det känns knepish och är en så himla fin vän i allmänhet.


Hon gick precis hem (tre trappor upp) från mig.


Jag: Vi ses imorgon!

Hon: Ja, och sen på torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, kanske inte på fredag, men på lördag och söndag!


True that! G.U.D vad konstigt tomt det kommer att kännas när det här är över...


Idag hade vi för övrigt personalmöte med sushibjudning. Fett med trevligt. Nu är sommaren någorlunda uppstyrd. Känns soft. Jag ska åka till Gotland och Malmö med jobbfamiljen och i oktober blir det en liiiiten liiiten tripp till Egypten. JAAAAA!!!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards