Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sofia - 7 juni 2011 00:12

I fredags ställde Love och Annika till med ett grandiost coctailparty ute i Nyköping - mycket exotiskt. Fantastiskt gott tilltugg, trevliga människor, utsökta drinkar och faktiskt till och med levande jazzmusik! Myche bra uppstyrt. Plus att alla var så himla fina och att festgräddan dansade som tokar ända in i sommarnatten. Härliga tider. Tack!


Igår blev det senbio i trevligt sällskap. Baksmällan II. Helt klart sevärd! Jizz så att säga.


Annars har jag mest hängt med Gussi. Idag när jag gick hem slog det mig hur mycket jag kommer att sakna att jobba där. Är det någon som är sugen på ett assistentjobb hos världens finaste familj? Tveka inte att höra av er!


Nationaldagsfirande hemma i Kusin-Fannies nya crib fick avsluta den här händelserikt angenäma långhelgen. Grillat och kubb på äkta svensk manér. Like!

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards