Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sofia - 6 november 2011 23:54

Efter en härlig fredagsmiddag och lite rötjut hos Fannie blev jag tvungen att springa till bussen.

Otursdrottningen nummer 1 kliver snett i en lövhög, skrapar upp hela halva knäet och stukar foten.


Men inget stoppar en sann krigare och nog fasiken skulle jag ta mig till Sovjetfesten på lördagen i alla fall.

Efter att ha poppat alvedon och ipren på min sjuksystermosters ordination haltade jag mig till ortopedakuten och fick mig ett par kryckor. Och nog var det värt det! Festen var riktigt nice. Vodkabuffé - bara en sån sak!


Var inte på hugget med kameran igår, så ni får nöja er med en bild från förra året. Igår

adopterade jag Fannies outfit (med lite mera kläder och lite mindre hud bör tilläggas)



Nu har jag dock olyckligtvis lyckats utveckla både blåsor i handflatorna och en förfärlig jävla träningsvärk ovanför tuttarna. Har således levt horisontalt hela dagen, men foten i högläge, givetvis. Börjar känna mig aningen rastlös...


Bloggen fyller för övrigt tre år idag! Hipphipp!

  

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards