Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Sofia - 29 februari 2012 21:01

Inflyttningsferra med så sinnesjukt mysiga vänner toppat med lillebror och endast ETT krossat glas, inga sura grannar och en Da Vinci-däckning i sängen gjord av den enda, mycket flitiga poledansösen i sällskapet. Det var himla fint i lördags. Ännu finare var det att dagen efter läsa ett par sanningar om mig själv i "Mina vänner-boken" som jag fick i inflyttningspresent. Tusen tack allesammans!


I söndags såg jag, bror och Ulf stand-up på Big Ben. Det var ungefär det vi orkade göra den dagen. Förutom att äta massor med kex och souvlaki. Inte i den ordningen.


I måndags tog jag ut en efterlängtad kompdag och gled runt på Fotografiska med bror. Ibland vill det till att vara lite kulturell. Det ska vi för övrigt vara i Paris i vår också. Jag och bror.


Och sen ska jag till Gran Canaria i vinter med världens goaste, tokigaste storfamilj. Och det luktar vår ute. Det vänder fort. Ibland undrar jag om jag lider av någon sorts hormonrubbning. Glad.


(Jag utgår för övrigt från att ni läser Redaktionsbloggen så jag behöver ju inte bekymra mig om att berätta om Metrociteringen som värmde mitt lilljournalisthjärta.)

Varje inlägg kräver en bild. Så ni får en festlig på bror från i somras.

Han smälte in bra bland grekerna. Just sayin''.

 

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards