Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Amsterdam baby

Av Sofia - 12 september 2012 21:19

Amsterdam var tamejtusan hundra gånger vackrare än jag föreställt mig. Egentligen har jag bloggat rätt mycket om det redan så jag ids inte riktigt dra hela storyn, men några tidigare opublicerade guldbilder och ett filmklipp kan jag bjucka på! För all del. För en mer detaljerad beskrivning av tilldragelsen klicka här. Vill dock tillägga att jag inte hade kunnat få ett bättre ressällskap (”Herre Gud”)!


   

Cyklar.

 

     

God och udda mat.

 

Kulturella excesser.

 

   

   




 

Och allmänt spexande.


Men sen jag skrev sist här har jag hunnit med en massa annat roligt också. Som att (utan inbördes ordning) spela sängmemory, parmiddaga med Sandra och Gustav, se Lars Winnerbäck med Spillarn på Grönan, ha curling-kick off med jobbet (och kamma hem den ärofyllda segerbucklan), ha "skumparty" på samma jobb, käka surströmming hos Midsommar-Anita, inflyttningsmiddaga hos Kusin-Fannie och lite annat sus och dus.


       


 


 


   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 oktober 2012 20:56

Jag har bestämt mig för att lägga ner det här. Det innebär ju inte någon dramatisk förändring i och för sig, men jag tänkte ändå göra er uppmärksamma på att jag gör slut med bloggen - här och nu. Mitt liv är fullt av uppdateringar i alla fall och här...

Av Sofia - 26 augusti 2012 16:39

Crikus tre veckor har passerat och tiden springer förbi som en annan Bolt såhär mot höstkanten.   Sen sist har jag hunnit ta med mig en hel drös 60-talister från kontoret på Iggy Pop. Great success! Jag blev samma vecka varse om att en av 70-t...

Av Sofia - 6 augusti 2012 20:08

             Jag hade tänkt stanna hemma (läs: i norr) typ en och en halv vecka. Det blev en hel vecka till. Man fastnar lätt där. Och jag hade aldrig bytt ut lugnet, korsordslösingen på stugverandan, badtunnebaden, kantarellplockningen, hjo...

Av Sofia - 27 juli 2012 20:43

En  så kallad lucköppning (man kan lära sig många nya ord av Systembolagets tonårsparlör) och Popkryss på TC med min Partykärna och mysigaste Renlund senare. Kvällen slutade med en morgon och Whiskey soda, käk och Othello hemma hos Nils. Efter det ha...

Av Sofia - 25 juli 2012 13:17

Jag har länge hävdat att Fårskäret är Sveriges vackraste strand och det tänker jag fortsätta med. Igår svek dock vädret, men tack vare att det var släkt kändes det fortfarande ljust, höhö...       Bilden på den nedgrävda kusinen har min mor...

he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Skapa flashcards