Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sofia - 19 mars 2011 14:14

Det blev en sen kväll i torsdags.  Somliga satt på skolan inpå småtimmarna och redigerade. Jag måste ha varit aningen trött och har i efterhand hittat en del pinsamma slarvfel i den inlämnade versionen. Men vad tusan? Nu är det gjort! Gött mos.


Och var kan man fira ett avklarat examensarbete bättre än hemma i Nordmaling? Här var allt som vanligt igår. Ett jäkla tempo. Vissa jobbade, mamma skjutsade bröder hit och dit, Julia personalfestade, Isa lirade gura och så vidare. Liv och rörelse och mitt i allt kände jag verkligen lugnet. Det är hemma!


I slutminuterna av den dystra hockeymatchen trillade Göteborgsmorbrorn med familj in. Det första han gjorde var att förse mig med ett glas rött och sedan satt hela gänget och skrev hyllningslåtar till Anders och Annica halva natten. 


Nu taggar vi allesammans inför deras gemensamma 80-årsfest. Det kommer att bli fett med röj! Trevlig helg på er!


he ä inte lätt när he ä svårt

jag kan twittra också

för exakt nåt år sedan...

sök

fråga mig

12 besvarade frågor

senast

pokiepoke

år efter år efter år

too cool for school

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

hur många?

pipip

lite olika


Ovido - Quiz & Flashcards